Cara Buat Pil Kuda - Nuffnang Keyword

Assalamualaikum dan selamat petang...

Dah lama saya tak print screen kata kunci yang dicari pelayar internet dalam blog ini. Kebetulan hari ini, terdetik pula hati untuk melihat kata kunci hasil indeks dari Nuffnang.

Aisyeeeeh. terkejut saya dibuatnya. Macam mana pula kata kunci cara buat pil kuda dicari pelayar internat dalam blog ini. Barangkali mungkin terindeks dari entri - Dipijak untuk keluarkan Pil Kuda. Inilah satu-satunya entri dengan kata kunci pil kuda pernah saya tulis setakat ini.

Nampak permainan keyword dalam carian google ini sangat penting untuk meningkatkan trafik blog. Tipnya sangat mudah, banyak keyword atau kata kunci penting dalam setiap entri yang anda tulis. Sikit sebanyak, bila ada yang cari... tup-tup keluar dari blog anda walaupun anda tidak pernah menulis berkaitan tajuk terbabit.

Cara Buat Pil Kuda - Nuffnang Keyword

Cara Buat Pil Kuda - Nuffnang Keyword

Banyakkan Kata Kunci Carian Terhangat

Apa yang saya perhatikan setiap hari adalah kata kunci berkenaan - Biodata Zul Ariffin sentiasa menjadi carian pelayar internet setiap hari.... memang tak dimamah hari jawapnya walaupun entri tersebut saya tulis pada penghujung 2014 yang lepas. Huh! lama juga entri ni bertahan kan....

Apa pun terima kasih kerana membaca entri ini.

0 Komentar untuk "Cara Buat Pil Kuda - Nuffnang Keyword"

Terima kasih untuk komen yang berharga anda, datang lagi.

 
Copyright © 2014 Bakul2011.com - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info